۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۹, جمعه

واكنش بی بی سی به...



واكنش بی بی سی به تازه ترين افشاگری اتمی شورای ملی مقاومت
تاريخ: 13 مه 2012
اين گزارش در روز 14 مه نيز در برنامه 60 دقيقه هر يك ساعت يك بار از اين تلويزيون پخش شده است
تلويزيون بی بی سی در گزارشی مفصل, خبر تازه ترين افشاگری اتمی شورای ملی مقاومت را پخش كرد، سپس برای تسلای دل ملا، مزدور خدابنده را روی خط آورد كه شهادت بدهد مجاهدين در صحرای نرودای آمريكا از نظاميان آمريكايی آموزش جاسوسی گرفته اند و آمريكا به آنها ياد داده كه چطور اطلاعات اتمی رژيم را به دست آورند (سازمانهای اطلاعاتی آمريكا اگر اين اطلاعات را داشتند، خودشان زودتر منتشر مي كردند تا باعث سرشكستگي روساي جمهوري شان نشود كه در انظار بين المللي چندين بار، روساي جمهور و وزيران خارجه، اعتراف كردند كه ما از فعاليتهاي اتمي ايران خبر نداشتيم و اپوزيسيون بود كه اين اطلاعات را افشا كرد و ما از خواب بيدار شديم).
بي بي سي همچنين با نشان دادن فيلم صحنه هاي ترور در ايران، مدعي شد كه دانشمندان اتمي رژيم را مجاهدين به كمك صهيونيستها ترور كرده اند.  
بي بي سي در اين گزارش آسمان و ريسمان را به هم بافت تا بگويد اين افشاگري بي اعتبار و بي اهميت است و تأثيري بر مذاكرات اتمي بغداد ندارد، با اين حال كساني كه براي همين منظور روي خط آورده بود، بند را آب دادند و گفتند كه افشاي اين اطلاعات مي تواند ميز مذاكرات اتمي رژيم با مماشاتگران را چپه كند.
بي بي سي در اين برنامه همچنين به آخوندها خط مي داد كه با دادن امتيازهايي و عده هاي سرخرمن در مورد محدود كردن غني سازي اورانيوم، اعتماد دولتهاي غربي را به دست آورد. تا اين مذاكرات بي خاصيت، تا بي نهايت ادامه يابد.
بي بي سي در حالي از بي اعتباري اطلاعات منتشره توسط شوراي ملي مقاومت دم مي زند، كه داد و فغان رژيم از انتشار اين اطلاعات به هوا بلند شده و مدعي است كه جان «دانشمندان اتمي» بر اثر انتشار اين اطلاعات به خطر افتاده است!






هیچ نظری موجود نیست: