در دیگر احکام جماع
حلیة المتقین، باب چهارم، فصل چهارم
-- و اما در باب جماع احادیث معتبره بسیار است که مومن را وقوف بدانها ضرور است. و از اهّم آنهاست آنچه در این باره از حضرت رسول اکرم(ص)روایت شده است. و در حدیث معتبر از حضرت امام جعفر صادق (ع) نقل شده است که حضرت رسالت پناه صلی الله علیه و آله به حضرت امیرالموًمنین علیه السلام وصیت فرمود که: «یا علی! ایستاده با زن خود جماع مکن که آن فعل خران است، و اگر فرزندی بهم رسد مانند خران بر رختخواب بول کند. یا علی! در ساعت اول شب جماع مکن که اگر فرزندی بهم رسد بسا که ساحر باشد. و به فرج زن خود نگاه مکن که باعث کوری فرزند شود، و در وقت جماع سخن مگو که اگر فرزندی حاصل شود بسا که لال باشد. و همه این وصیت را از من بیاموز، چنانکه من آنرا از حضرت جبرئیل آموختم.
قابل توجه کورها، شاشوها، جادوگران، کچلان، کرها و دیگر معلولین. بیخودی دوا و درمان نکنید که جریان از جای دیگر خراب است، علم اسلام این را ثابت نموده است. پس ول معطلید
حلیة المتقین، باب خاتمه
-- بدان که حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نهی فرمود از جماع کردن در زیر آسمان (تابستانها خاک تو سری روی پشت بام و زیر پشه بند اکیدن ممنوع) و بر راه که مردم تردد کنند، (کدام خری تو پیاده رو خاک تو سری میکند؟؟؟) و فرمود که بیاموزید از کلاغ جماع کردن پنهان را، و فرمود که مکروه است جماع کردن میان طلوع صبح و طلوع آفتاب، (این هم از معجزه های اسلام که دوتا طلوع داریم) ودر آن روزی که آفتاب در آن بگیرد، و در شبی که در آن ماه بگیرد،( دوره فشرده نجوم و خسوف و کسوف در بسیج محل) و در شب یا روزی که در آن باد سیاه یا باد سرخ یا باد زرد حادث شود، (قابل توجه جنبش سبز، سبزها آزادند) که اگر جماع کند در این اوقات و سپس فرزندی بهم رسد، نبیند در آن فرزند چیزی را که دوست بدارد، زیرا که آیات غضب الهی را سهل شمرده. (کسانی که از وسیله های جلوگیری استفاده میکنند از این قانونها مستثنا هستند، البته یک جایی اسلام اختراع قرص جلوگیری را پیش بینی کرده، فقط یک آدم بیکار میخواهد که آسمان و ریسمان بهم بافتن را بلد باشد و آن را پیدا کند)ا
حلیة المتقین باب چهارم، باب پنجم، باب نهم
- او حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله در حدیث معبتر منقول است که فرمودند: چون شوهر با زنش مجامعت کند، دو ملک از ملائک آسمان او را احاطه کنند، و مانند آن باشد که شمشیر کشیده و در راه خدا جهاد کند(!) پس چون مجامعت کند گناهان از او میریزد چنانکه برگ درخت بریزد. (پس خانه ی مسلمانها هر روز پاییز است، بیچاره ها جقدر برگ باید از اتاق خواب جمع کنند. پیش به سوی جهاد اکبر)ا
-- و فرمود: بر زن لازم است هر وقت شوهرش اراده جماع داشته باشد از او مضایقه نکند، اگر چه بر پشت پالان شتر باشد. (چقدر هم پشت پالان شتر حال میده!!! تو که گفتی، میگفتی پشت کادیلاک، اسلام که میدانست روزی کادیلاک اختراع میشود)
-- و فرمود: دختران باکره بخواهید، که دهن هایشان خوشبوتر و رحم هایشان خنکتر (آدامس زیاد میخورند) (قرن اتم و انرژی ی هسته ای است همه کولر کار گذاشتند) و پستانهایشان پرشیرتر است (مگه تو را هنوز از شیر نگرفته اند؟ آخه دختر باکره پستون پر شیرش کجا بود؟ من میگم این امامها و پیغمبر گوساله دنیا آمده اند و گاو از دنیا رفته اند کسی باور ندارد) .و منقول است که چون آن حضرت را به خواستگاری زنی میفرستادند میفرمودند که گردنش را بو کنند (که چسو نباشد)که خوشبو باشد و قوزک پایش پرگوشت باشد. ( قوزک پایش میخواهی کجات بکنی؟؟؟)
-- و فرمود که: نمیدانید ترکیب هلیله سیاه و هلیله زرد و سقمونیا و فلفل و دارفلفل و زنجبیل خشک و زنیان و خشخاش سرخ و نمک هندی و نار مشک و قاقله و شقاقل و چوب بلسان و دانه بلسان و سلیخه مقشر و علک رومی و عاقرقرها و دارچینی و عسل، (پشگل شتر و خایه سوسمار را فراموش کردی) که اگر از آن دو مثقال ناشتا و دو مثقال در وقت خواب بخوردند، چه اندازه قوت جماع میبخشد. (این که از انرژی هسته ای هم قویتر شد!! )
حلیة المتقین، باب چهارم
در حدیث است که دختری که شش سالش تمام شود، مادر او را برهنه در پهلوی خود نخواباند که بمنزله زنا است.! ( کثافت هرزه. آخه آدم با دختر خودش هم؟؟؟؟ گویا رسم آخوندها و معصومین است)
حلیة المتقین، باب سوم، باب چهارم
-- از حضرت امیرالمومنین علیه السلام منقول است که هر گاه کسی را دردی در بدن بهم رسد یا حرارت بر مزاجش غالب شود، پس با زن خود جماع کند تا ساکن شود. (زن = استامینوفین)
-- و نیز فرمود که خوردن انجیر قوت مجامعت را میافراید، و دفع میکند بواسیر و نقرس را، و برای بادهای قولنج ناقع است. (حالا گیریم که چنین باشد در آن بیابان انجیرت کجا بود؟؟؟ خرما هم به زور عمل میاد)
-- و نیز فرمود که بخواه زن گندمگون فراخ چشم سیاه چشم بزرگ سرین و میانه بالا. پس اگر او را نخواستی بیا و مهرش را از من بگیر. (خودش را هم بیارم خدمت سرکار؟ چه خوش اشتها)
-- و از حضرت امام محمد باقر (ع) منقول است که فرمود: خوشم نمیاید که دنیا و آنچه را در آن است داشته باشم، اما یکشب بی زن بخوابم. (آخی طفلکی حالا بیا کره مریخ را هم میگذاریم کنارش. روی ما را زمین نیانداز و قبول کن برای یک شب هم که شده سر بی ......... زمین بگذار. جا....)
-- و فرمود که با زن آزاد در مقابل زن آزاد دیگر جماع مکن، اما کنیز را در برابر کنیز دیگر جماع کنی باکی نیست. (گروپ سکس با کنیز آزاد شد)
نامه ای از امام موسی٬ کاشف العظا برگ ۲۸:
پیغمبر برای قبل از انجام نکاح و انعقاد نطفه قانون دارد. دستور می دهد که مجامعت چگونه صورت بگیرد و خوراک انسان در آن هنگام یا در موقع انعقاد نطفه چه باید باشد. (بیخود نیست میگویند اسلام به فیهاالخالدون آدم هم کار دارد)
حلیة المتقین، باب دوم، باب سوم، باب چهارم
-- حضرت امام جعفر صادق فرمود: سرمه به چشم بکشید که قوت جماع را زیاد میکند و دهان را شیرین میکند و کمک میکند بر طول دادن سجود(!). (مگر میخواهی بد....)؟
-- و فرمود: نعلین سیاه مپوش که ّذکّر را سست میکند، و نعلین زرد بپوش که ّذکّر را سخت میکند و پوشش پیغمبران است و این است ارتباط گوز با شقیقه ی اسلام.
-- و فرمود: پیغمبری از پیغمبران به حق تعالی شکایت نمود از کمی قوت جماع. حق تعالی او را امر فرمود که هریسه بخورد. خوب این خدا که قادر است چرا یک بشکن نزد که م..... آقا راست شود؟ بگو طرف را فرستاده دنبال نخود سیاه
-- و فرمود: هر که ترک کند طعام خوردن در شب شنبه و شب یکشنبه از پی هم، قوت جماع از او برطرف شود و تا چهل روز به او برنگردد. این هم ارتباط گوز است با شقیقه ی اسلام
-- و فرمود: جماع کردن با زن پیر بدن را خراب میکند، و بسیار باشد که آدمی را بکشد. مگر تو چند بار مرده ای؟
-- و فرمود: قاووت خشک پیسی را زایل میگرداند، و خوردن آن با زیتون گوشت را میرویاند و استخوان را سخت میکند و قوت جماع را زیاد میکند. فقط به فکر پایین تنه بوده
-- و فرمود: بخورید خربزه را که قوت جماع را زیاد میکند.
-- و فرمود: سنت پیغمبران است زنان بسیار داشتن و بسیار با ایشان مقاربت کردن. مرده شور اون پیامبری را ببرند که به جای پیامبری به فکر خانوم بازی است
-- و فرمود: در خروس پنج خصلت هست که از خصلتهای پیغمبران است، و از جمله آنها بسیار جماع کردن است. بیچاره خروس، نامش را و دامنش را آلوده گردانده اند. خروس کجا بچه باز است؟
-- و فرمود: که از ما بین ناف تا زانو تمتع بردن از زنان مکروه است، و بهتر آن است که اگر با زن خود که کنیز نباشد جماع کند منی خود را بیرون فرج نریزد.
-- و فرمود: نباید مرد را دخول کردن به زن خود در موقع تحت الشاع و در شب چهارشنبه. !؟!؟!؟!؟
-- و فرمود: جماع مکن در اول ماه و میان ماه و آخر ماه، و نمی بینی کسی را که صرع میگیرد؟ اکثر برای آن است که جماع پدر و مادرش در اول ماه یا میان ماه و یا در آخر ماه واقع شده است. بیماری صرع چه ربطی به ک.... دارد؟
-- و نیز از آن حضرت پرسیدند: اگر کسی به دست و انگشت با فرج زن یا کنیز خود بازی کند چون است؟ فرمودند که باکی نیست. اما چیز دیگری را بغیر از اجزای بدن خود در آنجا داخل نکند(!) استفاده از دیلدو (م..... مصنوعی) ممنوع
و نیز از آن جناب پرسیدند که میتوان در میان آب جماع کرد؟ فرمود: باکی نیست، ولی در کشتی جماع نکند.
حلیة المتقین، باب سوم، باب چهارم، باب هفتم
-- حضرت امام موسی کاظم (ع) فرمود: هر که لذت جماع کردن با کنیزان را دریافت کند هرگز آن را ترک نکند. خاک بر آن سرت
-- و فرمود: چیز خوردن شب را ترک مکنید که غذای شب باعث قوت بدن و قوت جماع است.
-- و فرمود: گوشت قبره خوردن از برای دفع بواسیر و درد پشت نافع است، و کمک میکند بر بسیاری در جماع.
-- و فرمود: خوردن گزر قوت جماع را زیاد میکند.
-- و فرمود: اگر کسی فرج زن را ببوسد باکی نیست.
-- و از آن حضرت پرسیدند: قرآن خواندن و جماع کردن در حمام چون است؟ فرمود که بسیار خوب است.
-- مانعی ندارد و بسیار خوب است قران خواندن و جماع کردن در حمام.
منظورش هر دو را با هم انجام دادن بود
-- باکی نیست اگر در حالت جماع جامه از روی زن و مرد دور شود. عجب
-- هر که جماع کند با زن خود در تحت الشعاع٬ پس منتظر افتادن فرزند از شکم باشد.
-- دوست نمی دارم کسی که در سفر آب نیابد برای غسل کردن٬جماع کند٬مگر آنکه بر خود خوف ضرری داشته باشد.
-- چیز خوردن شب و گوشت قبره خوردن و خوردن گرز٬قوت جماع را زیاد می کند.
حلیة المتقین، باب چهارم
حضرت امام رضا (ع) فرمود که جدم حضرت صادق(ع) گاهی بعد از جماع و پیش از غسل مجددا ارداه جماع می فرمودند٬ و فقط وضو می شاختند.
و در فقه الرضا از آن حضرت منقول است که اگر بعد از غسل دادن میت و پیش از آنکه خود غسل کرده باشی٬ خواستی جماع کنی پس وضو بساز و بعد از آن جماع کن. چه کسی در مرده شورخانه به فکر کر... میافتد؟؟؟
اصول کافی، کتاب الایمان و الکفر، باب الکبائر
-- علی ابن ابراهیم از پدرش، و او از حماد، و او از ربعی، و او از فضیل روایت کند که حضرت امام ابی عبدالله صادق علیه السلام فرمودند: تا زمانی که مرد زناکار بر روی شکم زن زناکار باشد ایمان از او سلب شود، و چون برخاست ایمانش بازگردد. پس نتیجه میگیریم ایمان با م...... حرکت معکوس دارد، وقتی برخاست ایمان میرود و وقتی خوابید ایمان باز میگردد
آیت الله خمینی، توضیح المسائل، در مسائل متفرقه زناشوئی و مجامعت
-- اگر انسان جماع کند و باندازه ختنه گاه یا بیشتر داخل شود، چه در زن باشد، چه در مرد، چه در قبل(جلو) باشد و چه در دبر(عقب)او، چه بالغ باشدو چه نابالغ، اگر چه منی بیرون نیاید، هر دو جنب (نجس)میشوند. ولی اگر شک کند که بمقدار ختنه گاه داخل شده یا نه، غسل بر او واجب نیست. همیشه یک متری چیزی با خود داشته باشید
-- کسی که آلتش را بریده اند، اگر کمتر از ختنه گاه را هم داخل کند(!) روزه اش باطل است. مرتیکه نفهم کسی که آلتش بریده است ختنه گاهش کجا بود؟
-- کسی که آلتش را بریده اند، اگر شک کند که دخول شده یا نه(!) روزه اش صحیح است. وقتی بریده شده که چیزی نمانده تا داخل شود، م...... مصنوعی هم که ممنوع است پس این چرت و پرتها چیه میگویی؟
-- اگر مرد با زنی که در حال حیض است زنا کند یا با زن نامحرمی که در حال حیض باشد بگمان اینکه عیال خود او است جماع کند،احتیاط واجب آن است که کفاره بدهد. حال این مرتیکه زنش را عوضی گرفته، اون زنه هم حالیش نیست؟
-- اگر انسان بعد از آنکه در حال حیض جماع کرده و کفاره آنرا داده دوباره یا چند مرتبه با آن زن جماع کند بنابر احتیاط واجب باید برای هر جماع یک کفاره بدهد. حتمن کفاره اش را هم باید بدهد تو بخوری
-- باید با زنی که در حال حیض است به مقدار ختنه گاه را داخل نکند اگر چه منی هم بیرون نیاید، و احتیاط واجب آن است که مقدار کمتر از ختنه گاه را هم داخل نکند، دخول کردن در دبر (مقعد) زنی که در حال حیض است نیز کراهت شدیده دارد، ولی کفاره ندارد. واقعن که بیماری
-- اگر شماره روزهای حیض زن به سه قسمت تقسیم شود، و مرد در قسمت اول آن با زن خود جماع کند باید هیجده نخود طلا کفاره دهد، و اگر در قسمت دوم جماع کند نه نخود، و اگر در قسمت سوم جماع کند چهار نخود و نیم بدهد. ولی وطی در دبُرُ(پشت) او کفاره ندارد. حالا جان بتول خانوم بیا برای دبر هم یک مالیاتی چیزی ببند، حیف است بی نصیب بمانی
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر